close



一整天下來,很多人被我憤怒的暱稱嚇到
但大多數是哈哈的問,被我F*CK的人到底是誰

Euro2008是Del Piero最後一次以國家代表隊的身分出賽
因為總是沒有一件"可以穿"的Ale球衣
(我的收藏都太大,還有被騙錢沒拿到球衣)
於是這一次可說是下定決心要弄到一件可以穿上身的Del Piero球衣
先是託朋友到香港的時候順便幫我看
但很可惜SIZE全部不符,上網找了很久,可信賴的幾間網站也都沒有SIZE
後來我在球衣版搜尋的時候,看到這個網站
反正是天殺的大黑店,就不用連結了 http://www.worldsoccershop.com/

在反覆確認很多次之後,下了訂單
想不到這就是鬼遮眼卡到陰的開始!
一開始我就發現背號寫成DEL PIERO,但PUMA的球衣則是小寫的del piero
雖然英國跟歐洲的網站也都是寫大寫,照理說賣球衣的應該會有SENSE
但為了避免不必要的麻煩,我還發了一封信給他們,提醒這件事情

I just bought two Del Piero jersey with his name on the back and in capital letter,
but I would like to chage it to
lowercase letter, just like his official jersey.

然後呢 天殺的第一號客服Aaron C.回我信

We will be happy to help you with that. As soon as theorder has downloaded, we will make the changes requested.
We sincerely appreciate your business and please don't
hesitate to let us know if we can be of further assistance.
Sincerely,
Aaron C.

好的,既然他說他會記住我要的是OFFICIAL的樣子
於是我也就安然的等待我的球衣到來,接下來的事情大家可以猜到
當我收到貨品,還付了貴到爆炸的稅金後
打開映入眼簾的,是大大的 DEL PIERO
當場我就大叫了!
更天殺的是,他的背號是怎麼回事? 跟AZZURRI的根本不一樣!
這樣要叫我怎麼穿呢? 就好像球星的名字明明就是細明體,
你買的卻是標楷體一樣!
這種比盜版更失敗的怪版,是要人怎麼穿啊!

爆炸憤怒的我,立刻寫了一封措辭激烈的信,寄給對方的客服
並且附上那張我盛怒之下馬上做出的比對圖!
my Customer ID number is 13720070.my order number is 51550578.
I just received your product, and why it is different from the official one and different from the one on your website!
this is cheating!
I want to hear your solution now!for me, there are only two solutions,
1. refund, give my money back!
2. give me the one I WANT!
whats your opinion?

本來這之前還有一封,用詞是 i am not happy with that.氣憤之下忘了存檔
不過我根本不是unhappy的程度而已!! 於是馬上寄了第二封給客服
這次天殺的二號 Diana B.回復的相當迅速且"專業"

Thank you for your email concerning order #51550578.

The customization you ordered was replica customization.
As stated in the customization section in our customer service section,
all customization is generic unless specifically stated otherwise.
"We offer a wide variety of customization options including front and back numbers,
names, and authentic league badges.
Please visit the product page to view available options and prices.
All customizations are generic unless otherwise specified.
All letters and numbers are heat-applied using the same process as the authentic player jerseys.
They are not stitched or embroidered."

I am sorry that you are unhappy with the result.
However, we did send you what you ordered and customized items cannot be returned.

Please let us know if you have any further questions.

Sincerely,
Diana B


所以說......
"我們寄給你的都是你想要的"
"我們對於結果感到非常的抱歉"
他媽的,我對付過的客人絕對比你多!
居然有人敢對著我說這種話!還是用英文!!
真是他媽的氣死我了,你瞎了嗎?
到底你寄給我的哪一點跟球員的衣服一樣啊?
還說那是我要的!

於是我更加憤怒的寄了一封信給他,
要他睜大他的渾濁的瞎眼看清楚我寄給他的照片!
我等著看你到底有幾個客服!
天殺的大黑店!
浪費我的錢不說,我還要想辦法把那可笑的背號弄掉,
再想辦法買到真正的背號
然後再試著看能不能蓋過去
怎麼可以這麼的倒楣!
我是真的很憤怒啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    vicky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()